close

差勁的男人


Nomination for new gentleman - Man of the year









Wife in tow


 


網友反應 :      ( : 佢 = 他, 粵語.)


*  好想過去打佢


*    有咁好嘅女人既 !


*   想打佢...


*  要女人訓係出面~
   有無攪錯呀!


*  好想打7佢呀...


*  有冇攪錯呀~~~~~


*  工人???


*  想打佢


*  個男人太衰啦,見個女人拎咁多野都唔幫手- -
    比我見到一定打佢la


*  想打到佢pk


*  好想過去打佢
    咁都得既


*  幾好呀


*  簡直就是賤男!!


*  好想過去打佢


*  從來未見過的賤男牙


*  賤人幾個


*  有冇攪錯呀


*  唔可以剩係睇表面 囧

    大契話:耳聽三分假,眼看都未為真呀 施主

    真正O既賤男係內裡賤,呢D表面野一定做到足GA 囧


*  完全同意!!!!!


*  勁賤囉 勁想打獲佢


*  我係一個好男人


*  好賤咩?


*  一定唔會係我

 

全球最差勁的男人 deep !!!  SH .........   \ __ /

 


*  全球最差勁的男人的後面, 一定有全球最好心的女人

 

*  完全同意 ! 完全同意 !

*  我覺得個男既可能純粹路過


*  或者d女人自願呢

 

*  工人???   就算係我都想打佢!


*  真係好賤!!!!!!!!!!!!!!!

 

*  同我差唔多  


!@#$%^&*(


*  超賤

 

*  個女人好可憐

 


*  打佢打佢

 

*  真係好想打佢地....

 

*  好過份.................................................

 

*  想打佢 0

 

*  有冇攪錯呀
    個個男我真係想打X佢

 

覺得男主角有點過分

 

*  見到ge話真係好想打seven佢地

 

*  o吾想o吾打佢!

 


*  好人憎呀!!!


 

*  d女人就係咁痴情還是..

 


*  唔洗想 打佢la 我打  


 

*  勁賤,,,超賤,,,勁想打佢囉!!!!!

 


    好9

 

*  女人好可憐

 

*  好想打佢呢D賤人!!!

 

 

 




arrow
arrow
    全站熱搜

    綠頭鳥 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()